- 865
- 1000
- 1000
- 1000
چرا ما در تبلیغات ضعیف هستیم؟ جلسه سوم
سخنرانی از حجت الاسلام علیرضا پناهیان با موضوع «چرا ما در تبلیغات ضعیف هستیم؟»، جلسه سوم، سال 1400
یکی از وجوه مهم ایمان به غیب، ایمان به ابلیس و شیطان و موثر بودن کارهای او و قدرت او است. هر چند که کید و مکر شیطان ضعیف است ولی هست. ایمان به دشمنی شبطان که خدا در قرآن بیش از بیست مرتبه تصریح دارد شیطان دشمن انسان ها است. شیطان دشمن خود ماست نه فقط دشمن دین ما. شاید ایمان به خدا و قدرت خدا برای خیلی ها آسان تر باشد زیرا انسان فطرتا خداجوست و نمی تواند خدا را انکار کند. انسان همیشه یک پشت و پناهی می خواهد و حس می کند که باید همیشه این قدرت برتر باشد ولی اینکه ابلیس و دشمنی او را باور کند این سخت است.
خدا در قرآن کریم داستان شیطان را به صورت قوی مطرح می کند. اگر شیطان را جدی بگیریم می توانیم ترفندهای او را برای برای زندگی فردی و اجتماعی خودمان مورد مطالعه قرار دهیم چون که شیطان وجود دارد و بر ما و زندگی ما تاثیرگزار است. امام خمینی در ادبیات سیاسی ما یک اتفاق بزرگی را رقم زدند که دشمن زمینی و سیاسی و طاغوتی ما را به نام آمریکا را شیطان بزرگ نام گزاری کردند و به این ترتیب جهت مطالعه ما پیرامون ابلیس، الگو و مصداق معرفی کردند.
عناوین سخنرانی:
• دشمنی ابلیس با خود را باور کنیم
• باور به دشمنی شیطان، سخت است
• چرا در زندگی امروزی، ایمان به حضور و دشمنی شیطان، کمرنگ شده است؟
• عدم آموزش در مورد ابلیس و عملکرد او در مدارس
• تحلیل کلام مقام معظم رهبری در مورد تبلیغات دشمن در فضای سیاسی فعلی
• همسویی دولت و سایر قوا با جبهه انقلاب، عامل افزایش تبلیغات سیاسی علیه نظام
• روش عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن و ابلیس را باید تبیین و بازگو کرد
• الگوی ابلیس، تنها الگوی دشمنان بشریت
• اگر با روش کار تبلیغاتی شیطان آشنا شویم، روش دشمن را هم شناختهایم
• وعده دروغین و آرزومند کردن؛ دو نوع عملیات روانی شیطان
• نقد عملکرد مؤمنین برای وعده صادق دادن و آرزومند کردن دیگران
• تأثیر علوم انسانی بر وعده دروغین و آرزومند کردن انسان
• اشتباه بودن نظریه فوکویاما در مورد لیبرالدموکرسی
• اصلاحات سیاسی، مقدمه رشد اقتصادی نبود
• تعصبی بر دانش بشری نداشته باشیم
• در علوم انسانی هم اشتباه وجود دارد
• تأثیر شیطان بر کسی فریبکارانه از یک دانش دفاع میکند
• روش خداوند در مورد آرزومند نکردن انسان
• خداوند از روشهای اغواگرانه در تبلیغات استفاده نمیکند
• نمونههایی از عدم استفاده خداوند از روشهای اغواگرانه در تبلیغ
• مثالهایی از آرزومند کردن مردم در حوزههای سیاسی و اقتصادی
• وعده دروغین به آیندهای عجیب و ایدهآل در مکاتب فکری و سیاسی
• آرزومند شدن جوانان در سازمان مجاهدین خلق
• وعده دادن رسانههای بیگانه و بیگانهپرستها
• دروغ بودن تمام وعدههای ضد بشر مشخص شده است
• امروز کسی تئوریای برای اداره دنیا و زندگی بشر ندارد
• آشنایی با روش تبلیغاتی متفاوت امام حسین(ع) در کربلا
یکی از وجوه مهم ایمان به غیب، ایمان به ابلیس و شیطان و موثر بودن کارهای او و قدرت او است. هر چند که کید و مکر شیطان ضعیف است ولی هست. ایمان به دشمنی شبطان که خدا در قرآن بیش از بیست مرتبه تصریح دارد شیطان دشمن انسان ها است. شیطان دشمن خود ماست نه فقط دشمن دین ما. شاید ایمان به خدا و قدرت خدا برای خیلی ها آسان تر باشد زیرا انسان فطرتا خداجوست و نمی تواند خدا را انکار کند. انسان همیشه یک پشت و پناهی می خواهد و حس می کند که باید همیشه این قدرت برتر باشد ولی اینکه ابلیس و دشمنی او را باور کند این سخت است.
خدا در قرآن کریم داستان شیطان را به صورت قوی مطرح می کند. اگر شیطان را جدی بگیریم می توانیم ترفندهای او را برای برای زندگی فردی و اجتماعی خودمان مورد مطالعه قرار دهیم چون که شیطان وجود دارد و بر ما و زندگی ما تاثیرگزار است. امام خمینی در ادبیات سیاسی ما یک اتفاق بزرگی را رقم زدند که دشمن زمینی و سیاسی و طاغوتی ما را به نام آمریکا را شیطان بزرگ نام گزاری کردند و به این ترتیب جهت مطالعه ما پیرامون ابلیس، الگو و مصداق معرفی کردند.
عناوین سخنرانی:
• دشمنی ابلیس با خود را باور کنیم
• باور به دشمنی شیطان، سخت است
• چرا در زندگی امروزی، ایمان به حضور و دشمنی شیطان، کمرنگ شده است؟
• عدم آموزش در مورد ابلیس و عملکرد او در مدارس
• تحلیل کلام مقام معظم رهبری در مورد تبلیغات دشمن در فضای سیاسی فعلی
• همسویی دولت و سایر قوا با جبهه انقلاب، عامل افزایش تبلیغات سیاسی علیه نظام
• روش عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن و ابلیس را باید تبیین و بازگو کرد
• الگوی ابلیس، تنها الگوی دشمنان بشریت
• اگر با روش کار تبلیغاتی شیطان آشنا شویم، روش دشمن را هم شناختهایم
• وعده دروغین و آرزومند کردن؛ دو نوع عملیات روانی شیطان
• نقد عملکرد مؤمنین برای وعده صادق دادن و آرزومند کردن دیگران
• تأثیر علوم انسانی بر وعده دروغین و آرزومند کردن انسان
• اشتباه بودن نظریه فوکویاما در مورد لیبرالدموکرسی
• اصلاحات سیاسی، مقدمه رشد اقتصادی نبود
• تعصبی بر دانش بشری نداشته باشیم
• در علوم انسانی هم اشتباه وجود دارد
• تأثیر شیطان بر کسی فریبکارانه از یک دانش دفاع میکند
• روش خداوند در مورد آرزومند نکردن انسان
• خداوند از روشهای اغواگرانه در تبلیغات استفاده نمیکند
• نمونههایی از عدم استفاده خداوند از روشهای اغواگرانه در تبلیغ
• مثالهایی از آرزومند کردن مردم در حوزههای سیاسی و اقتصادی
• وعده دروغین به آیندهای عجیب و ایدهآل در مکاتب فکری و سیاسی
• آرزومند شدن جوانان در سازمان مجاهدین خلق
• وعده دادن رسانههای بیگانه و بیگانهپرستها
• دروغ بودن تمام وعدههای ضد بشر مشخص شده است
• امروز کسی تئوریای برای اداره دنیا و زندگی بشر ندارد
• آشنایی با روش تبلیغاتی متفاوت امام حسین(ع) در کربلا
قطعات
-
عنوانزمانتعداد پخش
-
-
-
تاکنون نظری ثبت نشده است